Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Doelgroepen

De leefstijlvinder geeft u meer inzicht in de leefstijl van uw doelgroep. Met de hand-outs over de Duitse gast krijgt u tips over de ontvangst van deze doelgroep.

Factsheet Jongeren en wandelen

Jongeren tot 30 jaar zijn tijdens de coronapandemie massaal gaan wandelen en gaven aan dit ook na de pandemie te willen blijven doen. In deze factsheet van Wandelnet in samenwerking met ANWB worden feiten en cijfers weergegeven.

Trendrapport Jongeren en wandelen

Naar aanleiding van deze uitkomsten hebben Wandelnet en de ANWB de handen ineengeslagen om samen dieper in te gaan op het onderwerp ‘wandelen en jongeren’. Hoewel jongeren tot de doelgroep van Wandelnet en ANWB behoren, zijn wandelaars van 16 tot 30 jaar (bijna 3,1 miljoen mensen) tot dusver onderbelicht gebleven.

Studie bezoekersstroom Drents-Friese grensstreek

Dit onderzoek geeft antwoord op de vraag hoe de bezoekersstromen in het gebied van de Drents-Friese grensstreek beter kunnen worden aangesloten op de mogelijkheden in het gebied, zowel vanuit de bezoeker, de ondernemer als de natuur.
Gezin zittend op de bank.

Leefstijlvinder vakantie en vrije tijd

Deze website geeft inzicht in de leefstijl van uw doelgroep op het gebied van vakantie en vrije tijd.
Nederlands landschap met een weiland en op de achtergrond een molen.

Mening Nederlander over toerisme

Het NBTC heeft onderzoek laten doen naar de mening van de Nederlander over toerisme in ons land.
Nederlands landschap met een boerderij en een molen.

Mening van de Drent over toerisme

Het NBTC heeft onderzoek laten doen naar de mening van de Nederlander over toerisme in ons land. Hoe denkt de Drent over toerisme in de eigen provincie?
Een man staat wazig/vervaagt in een kamer.

Perspectief 2030

Perspectief Bestemming Nederland 2030 is de landelijke visie op toerisme in Nederland. Deze visie werd samengesteld door ruim honderd experts uit sectoren als toerisme, mobiliteit, onderwijs en cultuur. Dit rapport is de basis voor het Perspectief Drenthe 2030.
Schotse hooglanders

Hand Out Gastvrijheid Duitse gast

Marketing Drenthe en het Recreatieschap zetten sterker in op het aantrekken van inkomende toeristen met name uit ons buurland Duitsland. Wat de Duitse gast belangrijk vindt met betrekking tot gastvrijheid, leest u hier in deze hand-out.
Twee ruiters aan het paardrijden

Hand Out Online Marketing Duitse gast

Marketing Drenthe en het Recreatieschap zetten sterker in op het aantrekken van inkomende toeristen met name uit ons buurland Duitsland. Wat de Duitse gast belangrijk vindt met betrekking tot online marketing, leest u hier in deze hand-out.
Twee personen fietsend door Veenhuizen.

Hand Out Taalgebruik Duitse gast

Marketing Drenthe en het Recreatieschap zetten sterker in op het aantrekken van inkomende toeristen met name uit ons buurland Duitsland. Wat de Duitse gast belangrijk vindt met betrekking tot taalgebruik, leest u hier in deze hand-out.
gezin op de fiets.

Duitse vertalers

Duitse vertalers nodig voor onder andere uw website? Hier vindt u een overzicht.
Drie boerderijen op een rij.

Leefstijlonderzoek bezoekers Zuidwest Drenthe 2018

Uitkomsten van onderzoek naar leefstijl van verblijfgasten in Zuidwest Drenthe.
Ga naar de inhoud