De leefstijlvinder geeft u meer inzicht in de leefstijl van uw doelgroep. Met de hand-outs over de Duitse gast krijgt u tips over de ontvangst van deze doelgroep.
Jongeren tot 30 jaar zijn tijdens de coronapandemie massaal gaan wandelen en gaven aan dit ook na de pandemie te willen blijven doen. In deze factsheet van Wandelnet in samenwerking met ANWB worden feiten en cijfers weergegeven.
Naar aanleiding van deze uitkomsten hebben Wandelnet en de ANWB de handen ineengeslagen om samen dieper in te gaan op het onderwerp ‘wandelen en jongeren’. Hoewel jongeren tot de doelgroep van Wandelnet en ANWB behoren, zijn wandelaars van 16 tot 30 jaar (bijna 3,1 miljoen mensen) tot dusver onderbelicht gebleven.
Dit onderzoek geeft antwoord op de vraag hoe de bezoekersstromen in het gebied van de Drents-Friese grensstreek beter kunnen worden aangesloten op de mogelijkheden in het gebied, zowel vanuit de bezoeker, de ondernemer als de natuur.
Het NBTC heeft onderzoek laten doen naar de mening van de Nederlander over toerisme in ons land. Hoe denkt de Drent over toerisme in de eigen provincie?
Marketing Drenthe en het Recreatieschap zetten sterker in op het aantrekken van inkomende toeristen met name uit ons buurland Duitsland. Wat de Duitse gast belangrijk vindt met betrekking tot gastvrijheid, leest u hier in deze hand-out.
Marketing Drenthe en het Recreatieschap zetten sterker in op het aantrekken van inkomende toeristen met name uit ons buurland Duitsland. Wat de Duitse gast belangrijk vindt met betrekking tot online marketing, leest u hier in deze hand-out.
Marketing Drenthe en het Recreatieschap zetten sterker in op het aantrekken van inkomende toeristen met name uit ons buurland Duitsland. Wat de Duitse gast belangrijk vindt met betrekking tot taalgebruik, leest u hier in deze hand-out.