Alle projecten

Destination Branding

Vanuit de gemeenten en provincie is er de behoefte om Drenthe als 1 destinatie op de kaart te zetten. Om dit goed te doen is er besloten dit projectmatig aan te pakken, waarbij niet alleen gekeken wordt naar de promotionele kant, maar ook naar de basis infrastructuur bij o.a. ondernemers en overheid. Bij Destination Branding is het namelijk van belang dat het product overeenkomst met het verwachtingspatroon dat wordt geschept in promotionele uitingen. Daarnaast moet het aangeboden product passen in bij de inwoners en haar omgeving.

Marketing Drenthe is de trekker van het project, maar diverse partijen zijn vertegenwoordigd. De projectgroep betstaat uit: Marketing Drenthe, Provincie Drenthe, Recreatieschap Drenthe, vertegenwoordiging van uit gemeenten, Marketing Emmen en IVN

Algemene projectinformatie

Participant(en): Marketing Drenthe, Provincie Drenthe en het Recreatieschap Drenthe

Looptijd: 2017 tot en met 2019

Projectupdates

Hieronder verschijnen binnenkort updates over dit project

Deze website gebruikt cookies (en vergelijkbare technieken) en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website, onder andere om deze te analyseren en te verbeteren, als ook voor social media. Door verder gebruik te maken van onze website, gaat u hiermee akkoord.
Deze website gebruikt cookies. Doorgaan betekent akkoord.