Alle projecten

Destination Branding

De gemeenten en provincie maken zich er sterk voor Drenthe als 1 destinatie op de kaart te zetten. Om dit goed te doen is er besloten tot een projectmatige aanpak, waarbij niet alleen gekeken wordt naar de promotionele kant, maar ook naar de basis infrastructuur bij o.a. ondernemers en overheid. Bij Destination Branding is het namelijk van belang dat het product overeenkomt met het verwachtingspatroon dat wordt geschept in promotionele uitingen. Daarnaast moet het aangeboden product passen bij de inwoners en haar omgeving.

Marketing Drenthe is de trekker van het project, maar diverse partijen zijn vertegenwoordigd. De projectgroep betstaat uit: Marketing Drenthe, provincie Drenthe, Recreatieschap Drenthe, vertegenwoordiging vanuit gemeenten, Marketing Emmen en IVN.

Algemene projectinformatie

Participant(en): Marketing Drenthe, provincie Drenthe en Recreatieschap Drenthe

Looptijd: 2017 t/m 2019

Projectupdates

Hieronder verschijnen binnenkort updates over dit project

Deze website gebruikt cookies (en vergelijkbare technieken) en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website, onder andere om deze te analyseren en te verbeteren, als ook voor social media. Door verder gebruik te maken van onze website, gaat u hiermee akkoord.
Deze website gebruikt cookies. Doorgaan betekent akkoord.